Angel (27) - Hobby-Whore in Essen

add to watch list

Model-Information

Gender:
female
Age:
27 years
Favorite Sex Position:
Doggy-Style
Nationality:
Germany
Smoker:
Yes
Languages:
German/ English
Bust Size:
75 B, natural breasts, firm
Ethnic Origin:
german
Skin Tan:
light brown Skin
Body Height:
169 cm
Weight:
59 kg
Garment Size:
34
Figure:
slim
Intimate Shaving:
totally shaved
Eye Color:
brown
Hair Color:
black
Hair Length:
shoulder-length Hair
hair-type:
straight Hair
Body Jewelry:
Earrings
Shoe size:
39
Payment Options:
Bar

Date

Date Location:
Hotel Visits
Home Visits
Office Visits
Swingers Club
any Location
Scheduling:
with appointment
Radius:
60 km

Service

French/Oral:
French passive
69
French
Anal:
AI passive
FA/Anal-Mass. passiv
TA passiv
AI
FF anal passive
Fetish/Bizarre:
Pee active
Squirting
Erotic Feet
Dirty-Talk
Pee passive
Pee onto body
Girlfriend Sex:
Petting
Shower & Bathing Fun
Body Kisses
Dil*o-Games passive
Kissing on Sympathy
Masturb. vibrator
Masturb. hand
You finger me
Group Sex:
Tripple MMF
Sand*ich sex
Double Penetr.
Swingers Club
SM:
FF passive
Sex Positions:
missionary Position
Spoons
Cowgirl Position
Doggy-Style
Other:
take Pictures
Cum on Face passive
Cum on Body passive
Service for:
Gentlemen
Couple MM

Angel description

Ich bin eine leidenschaftliche Frau, die ihre geile Sinnlichkeit gerne und oft ausleben möchte.
Ich genieße es, wenn meine feuchte Zunge mit deinem Schwanz spielt und ich spüre wie er hart wird, wie er erzittert wenn ich genussvoll an ihm sauge, bis er sich ekstatisch in meinen Mund ergießt.
Auch liebe ich es wenn du mit meinen Brüsten spielst und die Reizbarkeit meiner Brustwarzen erkundest.
Verwöhne mich, streichel meine heiße Lustgrotte, finger sie, leck sie- bring mich zum Orgasmus. Gern auch 69.
Lass dich von mir reiten, stoß tief in mich hinein und lass uns gemeinsam kommen .
Lass uns pure Lust genießen und Erotik voll auskosten.

Outdated or anything to complain about? - Please send us an email to update@moneylove.de .

Address/ Directions

45127 Essen
North Rhine-Westphalia
Show email

Availability

Please call me

Please tell Angel when you call or visit, that you have the contact data from moneylove.

Rating

Rate now