le Passion in Hildesheim

add to watch list

Location

Ambience:
Club
Number Rooms:
5
Erotic-Cinema:
Wellness:
Massage Tables/ Sauna/ Whirlpool/ Recliners/ Open-Air area
Team:
european
Avg. Number Girls:
10
Payment Options:
Bar
EC-card
Mastercard
Visacard
Dinersclub
American Express

Food & Beverages

Wir bieten kaltes und warmes Buffet, wobei die Küche die täglich wechselnden Speisenangebote festlegt und zubereitet. Die warmen Speisen werden ohne Schweinefleisch zubereitet, um allen Gästen den Genuß zu ermöglichen.
Culinary:
European Cuisine
Serving Type:
cold and warm Buffet
Beverages:
Alcoholic Drinks:
Beverage Types:
Soft Drinks
Beer
Beer-Mix
Spirituous Beverages
Juices
warm Drinks

le Passion description

Outdated or anything to complain about? - Please send us an email to update@moneylove.de .

Address/ Directions

le Passion
Gropiusstraße 10
31137 Hildesheim, Landkreis Hildesheim
Lower Saxony
Show phone
Book appointment now
Show mobile phone
Book appointment now
Show email

Opening hours today until 04:00

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday

Please tell le Passion when you call or visit, that you have the contact data from moneylove.

Rating

Average
(5)
Cleanliness
Sex & Service
Parking
Atmosphere
Recommendation
Rate now

For you at le Passion

le Passion's ratings

by on
War gestern zum ersten Mal im Laden und es gefiel mir sehr gut. Die Mädels haben sich um mich gekümmert und ich war 6 Mal auf Zimmer. Das Essen hat mir geschmeckt, auch wenn ich mir etwas mehr Obst gewünscht hätte. Besonders Antonia hat mich überzeugt. Da werde ich mit Sicherheit zum Wiederholungstäter.