Iris (26) - Prostitute in Wardenburg

add to watch list

Model-Information

Gender:
female
Age:
26 years
Favorite Sex Position:
Doggy-Style
Nationality:
Ukraine
Smoker:
Non smoking
Languages:
German/ English/ Italian/ Russian
Bust Size:
85 C
Ethnic Origin:
european
Skin Tan:
very light Tan
Body Height:
173 cm
Weight:
72 kg
Garment Size:
40
Figure:
curvy Figure
Intimate Shaving:
totally shaved
Eye Color:
green-brown
Hair Color:
dark blond
Hair Length:
back long Hair
hair-type:
straight Hair
Payment Options:
Bar
PayPal

Date

Date Location:
visitable
Hotel Visits
Home Visits
Scheduling:
with appointment
Radius:
20 km

Service

Sex:
yes
French/Oral:
French passive
69
French
Anal:
AI passive
TA passiv
Fetish/Bizarre:
Pee active
Doctor games
Role Playing
Erotic Feet
Massage:
Body-to-Body B2B
erotic Massage
Whole-Body Massage
HJ (Hand-Job)
Intimate-Massage
Prostate-Massage
Duo-Massage
Oil-Massage
Butt-Massage
Girlfriend Sex:
Stroking
Kissing
Cuddling
Dessous
Candlelight
Body Kisses
French Kissing
Cuddling
Dil*o-Games active
Kissing on Sympathy
long foreplay
Masturb. hand
You finger me
French kissing (sympathy)
Sex Positions:
missionary Position
Spoons
Cradle Position
sitting Position
Cowgirl Position
Doggy-Style
Service for:
Gentlemen

Iris description

Liebe Herren, mein Name ist Iris 26, eine junge Frau mit einer wohlgeformten Figur zum kuscheln und schmusen ;-)
Ich bin einfühlsam, unkompliziert und freundlich und sehr offen und suche die nette Männer um ein heißes Treffen auszumachen. Ich massiere dich liebevoll in kleinen Schritten bis zur Extase entspannend, erotisch und natürlich mit Happy End. Gerne auch Po oder Prostatamassage!
Weiterhin kann ich dich verwöhnen mit französisch gegenseitig, Verkehr in verschiedenen Stellungen, Massagen, Spanisch, Küssen und Körperbesamung. Natürlich lasse ich mich auch sehr gerne selbst verwöhnen... Ich freue mich auf ernst gemeinte Anrufe. Bis dann deine Iris!
P.S. Ich spreche perfekt Deutsch!

Outdated or anything to complain about? - Please send us an email to update@moneylove.de .

Address/ Directions

Röverskamp 5B
Röverskamp 5 B
Bümmerstede
26203 Wardenburg, Landkreis Oldenburg
Lower Saxony
Discreet parking:
Public Transportation:
Bus
Show phone
Book appointment now
Show mobile phone
Book appointment now
Show email

Availability

Please call me

Please tell Iris when you call or visit, that you have the contact data from moneylove.

Rating

Rate now